Det ljusnar i flera hörn

Då har man kommit hem från jobb, varit ute med hundarna och bytat om till myskläder :) Jag går väldigt sällan i vanliga kläder när jag är hemma. Nästan det första jag gör är att byta om, mycket mer bekvämt.
Jocke är på pokerturnering. Fick mess innan om att det inte gick så bra, men nu ringde han och lät lite mer possitiv, dt började gå bättre nu :) Heja heja!!

Jo, det börjar se ljust ut i flera hörn nu. Vi fick ju lägenheten, toppen! Sen har jag fått löneförhöjning :) Jätte toppen! Så löneförhöjningen gjorde det ljust i fler hörn, bättre lön då så klart och bättre föräldrapenning som man måste börja tänka på nu och bättre till pensionen :)
Toppen!

Nu ska jag faktiskt spela , så går tiden fort tills min käre man kommer hem :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0