Varit hos doktorn

Jag gick upp lite i 8, satte på kaffe och väckte sen Jocke. Men jag va ju ute i lite väl god tid, för tiden hos doktorn va inte förrän 9.50...men men, vi slapp stressa iaf :)
Det blev ögondroppar för Jocke. Doktorn trodde att det va en bakteriell infektion som blivit värre och spridit sig in i ögat när Jocke kliat sig. Jaha, bara att droppa på och hoppas på att det hjälper. Men som hon sa så kunde hon inte göra en närmre bedömmning än vad en allmänläkare kan gör och hon ska ringa och kolla hur det är med Jocke imorgon. Men blir det värre på något sätt så är det in på akuten direkt.

Pappa ringde innan vi körde, hanhar semeter och ska komma upp och säga hej när han är klar med sitt golfspelande. Han har en massa jakt-tidningar till Jocke som han kan få bläddra i.
Sen ska jag up en sväng till mamma med, men vi får se hur tiden räcker, för jag måste bli klar här hemma med. Om inget annat kan jag sticka upp en sväng till henne imorgon innan jag ska jobba.

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe till och sen ska en hund efter den andre i badkaret och bli rena!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0