Spännande,dramatiskt,hur ska det gå..

Pilbågen redo, jägaren rider iväg på sin häst och spanar efter en kalkon. Man hör regnet smattra och ljudet av steg från ett djur. Men det är ingen kalkon och jägaren rider vidare.
Detta är just nu Jocke som sitter och spelar Deer Hunter och jag har sagt att han ska lyckas skjuta en kalkon men en pilbåge. Jocke såg nästan detta som en omöjlighet och frågade vad han fick om han lyckades.
En fis, svarade jag.
Nu jagar han för fullt och ska ha tag i den där kalkonen och lyckas döda den med pilbågen.
Han kommer nog sitta där tills han lyckas...

Jag kan kanske framstå som lite fin i kanten ibland av folk som inte känner mig. Visst kan jag ta fram den sidan om det behövs, men har man väl lyckats komma mig nära så får man se den riktiga och avslappnade Anna.
MEN. Det är så att jag har aldrig fisit inför någon ordentlig. Iaf inte så att de vet om det och hört det. Förutom en gång då det absolut inte va meningen och då höll jag på att dö så pinsamt jag tyckte det va.
Men jag kan bara inte fisa så att folk hör mig och detta vill ju Jocke ändra på. Inför honom ska jag ju kunna göra detta, det är ju en naturlig sak.
Jag lovade faktiskt honom en fis i födelsedags pressent, men jag hade bara ingen jag kunde ge honom och detta har faktiskt grämt mig sedan dess.
Så nu, jag är på ett knas/golle humör och skulle kunna ge honom den där fisen, han hade blivit så lycklig då. Men vi får se om han lyckas få tag i en kalkon först. Moahahahaa.
Så roligt att se hans min ibland när jag har hotat honom med att jag ska fisa på honom om han inte är snäll. Det hjälper inte, det är inget hot för honom, för då stannar han bara upp och ser hur lycklig ut som helst. "ja, fis då!"

Haha, nu har freeroll turneringen börjat, men han sitter och flippar mellan spelet och pokern. Den fisen betyder nog en del... :)

Återstår att se hur jakten slutar....

Blir det en fis eller inte. That`s the question...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0