Söndag kväll!

Så skönt, nu är jag hemma från jobb och veckan är slut  :)
Vi kom iväg idag så att Jocke fällde enen och det gick hur smidigt som helst och tog inte alls lång tid. Sen blev det en sväng inom McDonalds för att få lite mat i magen innan vi körde hem.
Hem, en kopp kaffe och sen stack jag iväg till jobb. Det har varit en låååg dag på jobbet, tiden har inte gått speciellt fort, det har inte varit så mycket att göra så vi har skurat och skrubbat en massa och jag har haft ont i ryggen. Så, nu har jag fått böla av mig en sista gång för dagen...men det är skönt att va hemma och nu kan jag koppla av.
Vi ska ha en liten myskväll, kanske se en film eller nåt.
Sen till det bästa...Jocke har tagit ledigt imorgon!!!! Wiiihiiii, så glad jag är för det! Ska bli så skönt att få ha en heldag med honom igen. Visst har vi lite att göra, men nåt mysigt ska vi hinna med också.
Nu ska vi ta en kopp kaffe, sen ska jag gå och duscha så att jag inte går runt och luktar pizzeria :)

Natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0