Snart midnatt

Ja, dagen har varit ganska bra.
Jag vaknade lite efter 9 och klockan hade inte ringt, vi skulle ha kört hemmifrån kl 9... Jocke skulle fälla ett träd till ett par som han varit och spolat hos. Vi fick fart och körde in till Jockes jobb för att hämta motorsågen och släpet. Jocke ville kolla så att motorsågen gick igång, flr det hade den inte gjort igår och tur va att han kollade det, för den funkade inte alls. Så det blev inget idag.
Har fått låna en annan som FUNKAR och vi ska dit imorgon bitti ist. Daggis ska följa med och hjälpa till.
Nåja, det va ju inte mer att göra åt saken och frukosten blev ifrån McDonalds..hehe. Det va väldigt länge sedan jag började dagens mål med sån mat :)
Sen tog vi en kaffe med mhefen och Alex nere på cafèt innan vi stack hem och sen va det dags för mig att gå ner igen för att åka till jobbet.
Där va det full rulle redan av att Micke, en som hjälper till med lite allt möjligt som behöver fixas. Han håller på och ska fixa till väggarna på lagert.
Jag satte igång och måla vidare på Hälge och han blev klar idag!
Jag håller på och fixa med bilderna, får jag rätt på det idag på denna datorn så lägger jag ut dem annars får det bli på måndag.

Nu har vi ätit lite när jag kom hem och vi sksa nog se en film snart, klockan är snart 00.00 så det är lite sent, men är faktiskt inte så trött än....blir väl säkert det när filmen börjar...typiskt mig :)

Imorgon är det upp i tid, för vi ska köra klocken 9 tror jag och tusan, aatan och grrrr om inte klockan ringer!!!


Haha, Jocke sitter här brevid och kollar efter en motorsåg nu! Han vill ha en sån nu när han fått smak på det hela med att fälla träd. ( Jag vet bara att vi inte har en skog han kan fälla träd i...) Nåja, vi får se om det blir nån motorsåg, kanske kan vänta lite, typ tills vi har hus kanske.

Så, nu får det va bra för idag. Nu ska jag umgås med min man :)

Natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0