Snart jobb

Så, nu ska jag snart ut med hundarna och sen är det iväg till jobb som gäller.
Jag har varit och bytat bank! Eller rättare sagt så har jag och Jocke bytat bank, vi är trötta på Swedbank nu och går över till SEB. Jag va där nere och sa att vi ville bli kunder hos dem ist. Inte blev de ledsna inte. Så nya konton öppnade och det hela blir väl klart i början av november med igångsättning och avslut och allt. Jag har alltid fått så bra bemötande när jag varit på SEB och lika bra va det idag. Känns tryggt och bra med sån personal. Så det ska nog bli bra.
Sen va ja en sväng hos mamma och fikade. Jag lagade knappen på min tröja med, för den fick jag i handen härom dagen. Inte det lättaste, jäkla garntråd och ingen bra nål till det, men igenom knappen med tråden och en liten knut på insidan av fickan så ska det nog hålla :)

Nej, nu ska jag äta en bulle inna jag börjar göra iordning lägeheten så att vår lilla orkan kan va själv nån timme innan Jocke kommer hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0