Ojoj

Hade visst inget mer själv att säga kanske, så du fick rycka in? Vilket är mest pinsamt?
Varför inte svara när folk tar sig den dyrbara tiden att engagera sig så om en sån sak?
Varför måste det vara pinsamt över huvud taget?
Har någon något att säga så är det väl inget fel i det, alla har ju sina åsikter, så var problemet ligger i när det gäller att jag svarar någon som yttrat sig i min blogg ser jag inte. Det är ju ganska frivilligt att läsa den eller hur?
Du tog ju dig själv din tid att hoppa in...


Detta blev ju nästan lite komiskt :)
Haha



Kommentarer
Postat av: Sarasnaran

Vilken soppa!

En sak jag dock lärt mig som bloggare, är att inte mata trollen.

Alltså att inte kommentera kommentarerna i själva bloggen utan istället antingen låta det passera eller svara bland kommentarerna själv.

Tro mig, jag har haft hela jäkla skåne efter mig när jag skrev om en förskola. Gudars alltså, det var soppigt värre. Hua!

För trots allt, man kan ju kommentera för att bloggaren vill det, det är ju en funktion man kan avstå.

Sen den där LinaPina.. Hon menar inget illa, hon bara ÄR sån, säger allt hon tänker - I know för hon har varit här hela dagen. (my babysitter) Sorry jag säljer dig Lina om du ser detta. fnissar lite

Hon är en vänlig själ innerst inne. ;-)

Så ta det med en klackspark.

Du är bra som du är. =)

2008-10-08 @ 16:48:06
URL: http://sarasnaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0