Nu e de kvällen

Klockan är snart 20.00 och jag är redan trött...katastrof!!
Men sen har jag varit igång hela dagen med. Fixat hundarna, duschat dem, diskat ett par gånger, fixat tvätt efter tvätt, dammsugat, moppat, plockat undan, dammat lite var stans, städat toaletten och varit lite social med pappa.
Japp, det har fått gjort idag och jag börjar bli påminnd om graviditeten, har haft ont i ryggen på jobb, det är inget ovanligt, men jag har märkt av det idag med när jag städat och haft mig. Smällar man får ta, bara att sätta sig ner emellanåt och vila lite.
Ringde Salle idag och frågade om jag kan va ledig på lördag. Behöver få min tid med Jocke och det hade varit skönt att få ha en lite kortare vecka med, vila sig lite extra. Han sa att det nog skulle fixa sig och det tror jag det gör.
Imorgon är det jobb som gäller, ska nog inte göra så mycket innan det, upp en sväng till mamma och säga hej och ta en kopp kaffe.

Natti natti på er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0