Monday Monday

Jahapp, då va det måndag igen och jobbdagarna är över :)
Men jag va ju ledig i lördags, sååå skönt det va då! Det blev en riktig slappedag och det behövdes. Vi gjorde vekligen ingenting under dagen mer än satt vid datirn och spelade freerolls och sen sov vi en stund.
Micke låg här på en madrass och sov hela dagen. Jocke och han satt och spelade freerolls hela natten och jag tittade på lite då och då när jag vaknade till.
Sen på kvällen fick vi visserligen lite att göra, för Micke hade jouren men va iväg på pokerturnering, så han frågade om Jocke ville ta det jobbet. Så iväg till Helsingborg for vi. Vi åkte hemmifrån vid 21 och klockan hade nog passerat midnatt innan vi va hemma igen. Jätte trevlig fok vi va hos!
På vägen hem va vi hungriga och tänkte att vi skulle käka burgare på BK, men de stängde 22, så det fick bli en burgare från macken brevid ist...INGEN höjdare! Men det va något att stoppa i magen iaf.

Igår va det jobb igen, det va lagom lugnt så det va ju ett lagom avslut på veckan.

Idag har jag fixat lite tvätt och diskat redan, så slipper jag tänka på det. Jag ska vandra en sväng med dammsugaren med nu under förmiddagen. För sen ska jag och Atlas gå upp till svärmor/farmor Berit. Lite kaffe och Atlas får busa lite med Zelma. Både Atlas och jag kommer nog må bra av att komma ut och gå, blir en lagom runda.

Hihi, det har varit liv i magen idag :) Antingen så möblerade hon om ordentligt, eller så va det lite hicka. Men märktes tydligt gjorde det iaf :) Så mysigt!

Nu ska jag äta frukost innan jag ska dammsuga...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0