Mätt och belåten :)

Nu är jag mätt.
Det blev ingen kycklingsallad...Jocke bad mig messa en lista på vad han skulle handla, så fixade han det på vägen hem. Så det gjorde jag, men tillbaka fick jag ett mess med att det fick bli kotletter med hemmagjord klyftpotatis ist. Haha, listan blev för lång för salladsmiddag:)
Så kotlettmiddag blev det och gott va det, nu sitter vi och chillar och jag funderar på om det kanske ska bli en kopp kaffe till...

Vad som annars händer ikväll vet jag inte riktigt, får se.
Imorgon ska jag faktiskt ta mig upp till Folketshus och se vad de har där, det skulle va nån klädutförsäljning. Man kanske kan hitta något iaf, billigt ska det visst va. Det är bra.

Nu orkar jag inte skriva mer, så bajbaj.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0