Lägenheten

Imorse ringde det ett nummer jag inte kännde igen. Men det va ju hon som bor i vår nya lägenhet. Hon berättade att de skulle komma och besiktiga lägenheten i eftermiddag :)
Där fanns vissa saker hon sa att vi gått kunde påpeka akulle åtgärdas och att man nog kunde få vara på dem lite för att saker ska hända. Men de hade blivit erbjudna en renovering när de flyttade in men de trodde inte de skulle bo där så pass länge, så det blev aldrig något gjort då.
Tror inte det ska bli några problem.
Ska bli så skönt att flytta och hinna komma iordning till jul. Jag ska packa nu under veckan som kommer, sen ska vi se vem som kan hjälpa till, så ska Jocke försöka flytta till helgen som kommer. Lika bra att få det gjort, så att vi får resten av tiden till att fixa denna lägenheten.

Nu ska jag faktiskt lägga mig på soffan och vänta på att min man kommer och väcker mig :) Han ska bara göra ett jobb, sen är han ledig :) Mysigt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0