Kvällen innan jobb

Onsdag kväll och idag har det faktiskt inte hänt så mycket. Förmiddagen förvann på soffan, jag kände mig dov och dåsig.
Men vid middagstid kom jag iordning och stack och hämtade mamma. Vi gick till Folketshus och kollade läget. Där va inte så mycket att hänga i granen, men jag hittade vad jag va ute efter. Underställ till Jocke. Ett i microfleece för 150 spänn. Hur bra som helst och ett par varma "ullstrumpor" (hette det iaf...5% ull är de gjorda av...) som va hur sköna som helst! Jag ska med ha ett par, lätt, även om det är "herr strumpor", men de va helt gudomliga att ha på sig! 30 spänn kostade de. Överkommligt :)
Sen tog mamma och jag en kopp kaffe innan jag gick hem igen och diskade innan jag hämtade Alex. Han har bara suttit och spelat bilspel på datorn utom när vi åt pizza när Jocke kom hem.
Hehe, det här med nyttovecka får vi nog ta och ge oss själva IG på och skjuta fram till nästa vecka :)

Alex blev hämtad, Jocke fick ett mindre utbrott på datorn för den håller på att rasa och nu sover han en stund. Jag märkte att han började bli irriterad, så då lämnade jag honom ifred, han får komma när han känner sig lugnare.
Bara onödigt att va ivägen eller nåt så man inte hamnar i luven på varandra för inget. Jag sitter här och ugglar så länge :)
Är själv lite smått irriterad, för min mobiltelefon är sönder. Det knasade helt idag. SUCK!!! Skärmen vill inte alls och man kan inte ringa till den för då hänger den sig helt. Men ibland kan jag ringa från den och skicka mess.
Skitlur.
Men ändå inte, för jag tycker så jävla bra om den. Så jag är lite ledsen för att den är paj.
Får hitta nån annan. Kollade lite på Blocket och hittade en som jag skulle vilja ha, Samsung u700, det är den som kom ut efter den jag har.
Ska höra om jag kan låna mammas så länge, hon ska nog inte åka iväg nånstans, så då använder hon inte den ändå.

Imorgon är det dags för jobbb igen. Blä, känner inte alls för det...  Det är inte klokt hur dagarna bara försvinner. Jag är ändå ledig 3 dagar i veckan, men det säger bara tjoff så är de bara borta.
Men igår va jag duktig, jag städade som attan och det känns bra, då har jag tagit vara på den dagen ordentligt.

Nä, nu ska jag chilla loss i soffan lite, se vad som går att glo på på tv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0