Kommer bli en trött vecka...

Jobbade igår och ska jobba resten av veckan med. Vi va i full gång på jobb ogår från att vi kom dit tills vi gick hem. Hel del att förbereda och sen kom det ganska mycket jobb för att va en vardag. Så jag va trött när va rullade hemmåt ska jag säg.
Kan ju hoppas på att det blir lite lugnare idag så att man kan spara krafterna inför helgen.

Men en rolig grej som hände igår va att vi vann 500 spänn på en lott jag köpt av min systerson. Det ni, inte illa. Den 500-hundringen fick Jocke, ska sätta in den på hans spelkonto. Pengar vi inte haft och inte räknat med, så då är det ju inga pengar om läggs ut. Hoppas det går bra när han spelar så kan det ju kanske löna sig riktigt ordentligt med den där lotten :)

Jag har tagit det väldigt lugnt hela förmiddagen, va jätte trött när Jocke väckte mig så jag sov vidare sen när han åkt. Vi har fått en dålig vana att lägga oss lite för sent och det är ingen bra kombination med att va trött efter jobb, då blir det tröttigt nu på förmiddagen.
Nu ska jag ut en sväng med hundarna och sen ska jag ner till banken och fixa det innan jag ska iväg till jobb.

Ska se im jag kommer ihåg att ta nån ny bild på magen, så lägger jag ut det i morgon :)
Den syns mer nu och kunderna på pizzerian som inte visst om det ser det nu. Flera frågat om jag helt plötsligt har ätit en massa pizzor, med glimten i ögat och sen ler de och grattulerar.
En jag inte hört förr va från en man vi känner där som sa "Nämen, har du ätit mycket potatis"
Hmm, jo det kan man ju kanske med kalla det....hö.

Men ska försöka komma ihåg foto ikväll.
Ha en bra dag allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0