Kaffepaus

Det blev en timmes vilstund efter frukosten ändå...blev så tung i tittorna och Atlas kom och la sig så mysigt och somnade direkt i nim famn, så jag kunde bara inte säga till honom att gå ner på golvet igen.
Men nu har jag fixat med tvätt och disk och slängt en massa sopor och plockat undan, så nu har jag en kaffepaus och ska ner och fixa lite ärenden snart. Sen blir det att damma och fixa golvet när jag kommer hem igen.

Sen ska vi handla när Jocke kommer hem. Vi ska äta kycklingsallad idag. Jocke kom på att han ville ha en nyttovecka och det tackar inte jag inte nej till. Sallad och frukt och sånt är bara gott gott :)

Nu ringer mamma, så jag ska snacka med henne och sen ska jag iväg:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0