Inte så mycket gjort...hehe

Nä, jag har inte fått gjort så mycket idag. Det blev disk och tvätt, inget mer. Jag fastnade här vid datorn ist....kollade lite barnvagnar och babykläder. Tjoff, så försvann tiden. Hehe.
Men men, det ska finnas med en sån slappedag med när jag har mina lediga dagar, så det blev idag helt enkelt.
Jag säger bara HALLÅ, så fula kläder det finns till bebisar. Shit, jag tycker nästan synd om de stackare som måste ha på sig dem. Fårstår inte riktigt vad de tänkt på som designat kläderna...men men, finns kläder för ALLA smaker, bra det ju.

Jag va ute en sväng och kastade pinne med Atlas. Han tycker verkligen det är skitskoj. Så fort jag släpper honom och säger "varså god" så kutar han iväg bort till buskarna och väntar på att jag ska hitta en pinne till honom. Helt överlycklig springer han sen runt och hoppar och stojar. Glad prick då :)

Nu ska jag börja med maten. Blir Mackaronlåda med ost idag, gott gott :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0