Hunnit med mycket

Ja, klockan är snart 16.00 och Jocke slutar snart, ugnen är på och jag ska lägga in kycklingen nu som blir dagens middag. Potatis till det med Jockes sås. Namnam!

Jag har hunnit med vad jag planerat och lite till idag. Va uppe och drack kaffe med Salle och fick glasen. Sen till mamma, lite kaffe till och sen färgade jag hennes hår.
När jag körde hem handlade jag och jag stanade till på Systemet och köpte några öl till Jocke, det får han ju ha så han kan inviga glsen han fick :)
När jag väl kom hem, så hade orkanen Atlas varit igång....så det va bara att ta fram dammsugaren och då va det lika bra att tvätta golven med. Tvätten är fixad och diskat har jag gjort.
En liten klapp på axeln för att ha varit igång hela dagen och fått gjort allt.

Så, nu får jag börja fixa maten :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0