Helgen är slut...

...och då är jag tillbaka!

Som sagt så va ju chiiifen ledig lördag och söndag. Man ville ju inte att det skulle bva allt för dålig mat och service för at han va borta, så man harju haft lite mer att tänka på. Skönt att vi är ett bra team, vi klarade det bra. Men jag förväntade mg egentligen inget annat.

Just nu håller jag på att städa som bara attan. Ska ta en liten paus och fixa lite ärenden, sen hem och städa igen.
Har ju varit väldigt dålig på det här med att lägga ut bilder, men kameran har faktiskt inte varit igång så mycket. Men lite nytt har jag, så ska ni få sen idag om jag hinner.

Så, nu ska jag fortsätta så jag inte säckar ihop...hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0