Hälge målningen

Så, nu har jag fixat bilderna på Hälge. Jocke kollade på den och sa att Hälge såg arg ut. Jag har inte sett det innan men jah kollade igår och jag håller med, så det ska jag rätta till sen i veckan, får fixa ögonen lite på honom.
Men men, här kommer bilderna iaf :)





Det syns lite dåligt, men här har jag skissat upp.







Det mesta fixat...bara det pilliga kvar...






...Tadaaaa. Så blev resultatet.
Tror det är hans högra öga som gör att han ser arg ut, det har blivit lite snävt, men det ska jag fixa :)




Han blev ca 120*110 cm stor, haha och vi ska göra en ram runt med kantlister sen som vi ska måla brun. Tar ett foto på det sen med när allt är klart, för hela väggen runt ramen ska målas om med.
Men jag är minsann nöjd med bilen och det va rktigt roligt att göra den.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0