Grått och mulet

Tycker inte om hösten. Allt bara dör. Ingen bra kombination att inte tycka om hösten och ha sina downperioder heller med graviditeten...jag vill liksom inte gå och va sur, så då blir det att jag blir tyst av mig och hängig ist. Bättre att inte säga dumma saker man ändå inte menar som sårar eller nåt. Japp, jag blir lite tyst om frånvarande helt enkelt, massa konstigheter som pågår i kroppen, en del faktorer som spelar in och har sin orsaker, men vissa saker är inte lönt att ta tag i bara.

Jag städade vidare igår, men jag ska fortsätta lite idag. Sen hoppas jag att jag kan komma igång så jag kan få lite inspiration för att måla lite. Jag har en till mamma jag ska göra, sen har jag en idè om vad det blir på den andra. Sen ska jag börja skissa på en som Jocke vill ha. När jag får tag i storleken, så ska jag fixa den till Henke.

Ska lägga ut bilderna idag som jag tagit, lite på våra fina doggs :)

Nu ska jag hälla upp en kopp kaffe till och äta lite frukost.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0