Frukost :)

Så, nu har jag handlat och när jag kom hem ringde jag barnmorskan. Det va lite som jag börjat misstänka...jag skulle höra av mig när vi varit på ultrjludet....hehe. Dhööh.
Nåja, det blev en tid bokad den 5 november. Då sålr vi ihop glukostjohejsan och kontroll på samma gång. Ska få lyssna på lillans hjärtljud!! Hihi, såå coolt! Sen blir det mätning och allt vad man nu ska göra.
Jocke ska se om han kan få ta ledigt de timmarna så att han också kan följa med. Vanliga kontroller så gör det inte mig så mycket om han inte kan, men det hade varit roligt för oss båda denna gången tror jag just att det är första gången vi får lyssna. Vet att han vill fälja med, får se hur mycket de har på jobb helt enkelt.

Nu sitter jag och äter frukost, den har varit efterlängtad ska jag säga :)
Fatta hur nöjd jag är över laptopen! Kan ju sitta här i soffan under täcket och fixa allt jag ska.

Igår blev jag medlem i IKEA FAMILY, hur bra som helst ju. Satt och kollade priser på olika saker som behövs nu när lillan kommer. Först och främst...fy vad de vet vad de ska ta betalt för! En grind kostar typ 550 spänn!! Inte klokt, IKEA som ska va så billigt med allt. Men men , när jag sen blivit medlemm så tjofff, då behöver man bara betala ca 350. Lite lagom skillnad :)
Jag ska minsann gå med i H&M club med. Jag tycker om deras barnkläder och bra priser, så då kan man säkert få något för att man blir medlem där med.

Nej, nu har jag ätit upp och ska ringa min käre man :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0