Foto tajm :)

Nu har jag fört över bilderna från kameran :)
Jocke ligger och vilar tittorna så då passar jag på. Han är en trött man och han har ont. Han har fått nåt problem med sitt ena öga, rött, svullet och kliar. Så vi ska till läkaren imorgon, de hade haft stormöte där för att komma på vad det kan vara. Just för att han bara har fått det i det ena ögat så blev de lite oroliga. Vi får se imorgon.

Men nu till bilderna.





Jocke och Micke satt och spelade poker halva natten. De selade minsann riktigt bra.
Jag hade dock svårt för att sova då dessa grabbar är lite speciella när de sätter igång, man
kan inte mycket annat än att garva. Vet inte vart de får allt ifrån ibland :)
Jag hade kul åt dem iaf :)






Det gäller att koncentrera sig :)






Atlas tog tillfället i akt och kom och mös med mig.






Fina myskillen :)






Sen kom trötte Tisha och mös lite...knappt några bilder på henne, för hon tycker nog inte om
att bli förevigad, vänder sig om när man tar fram kameran eller tror att man ska någonstan
och bara springer rundor. Tråkigt.






MEN! igår morse passade jag på att fånga henne på bild när hon låg kvar efter
att vi legat och myst på morgonen. Ha!
Sötisen, hon älskar att mysa och blir så glad för minsta lilla :)







Lite äldre bilder



Tror inte att jag la ut dessa, då får det bli i repris helt enkelt.





Pappsen får en stor puss :)






Tuffe doggen med sitt nya halsband, nitar och nametag:)
Tisha fick också ett, fast lite smalare (hon är trots allt tös) och med rosa nametag.











Han är rätt stor nu...och större kommer han bli :)



Nä, nu ska jag sätta mig i soffan och slappa till det :)
Natti natti.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0