Fortfarande hemma

Dagen blev nog inte riktigt enligt planer för vissa idag. Jag är fortfarande hemma :)
Det ska ju bli besikning av den nya lägenheten idag kl 16. och jag vill vara med och se hur det ser ut och vad som behöver göras. Jocke kollar inte lika mycket, han vill bara flytta in. Det erkände han själv idag :) Det vill jag med, men jag vill ha allt fixat innan inflyttning denna gången.
Så jag ringde och hörde om jag kunde börja senare idag så att jag också kunde kolla läget. Det va inga problem. Tack Chifen.
Ganska så jäkla skönt med att få ha lite mer tid med Jocke, för han slutade redan lite efter 10 idag :)
Så vi handlade frukost och stoppde i oss ett helt ostbröd :) gott gott.
Sen har vi slappat i soffan och tagit det lugnt, nu är det en kopp kaffe som gäller och jag min *biiip* klant skulle lyxa till det och göra mig en vanilj latte, fick sån vaniljsyrup, som de har på Espressohuose, av Annica en gång...men när jag hällt i lite men skulle fylla på lite till, så TAPPAR jag flaskan i golvet!!!! Gggrrrr!!! Den ena etiketten satt inte fast, så pang i golvet och ingen mer vanilj till Anna inte, nähäpp.
Anna fick städa ett klibbigt golv ist.

Så nu dricker jag en halvdan vanilj latte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0