Fix och don

Det blev lite slummer efter att Jocke hade åkt till jobb, sen ringde Jocke och jag satte sen igång med dagen lite. Jag ringde till elbolaget och fixade med flytten, Telia har jag fixat med så att allt flyttas, återstår att se hur mycket det ska klödda denna gången, har nog aldrig varit med om en tele/bredbandsflytt utan att det strulat till dig på något vis. Sen har jag fixat adressändringen med.
Flitigt värre. :)
Tänkte gå ner och handla nu och få i mig frukost, sen kommer nog klockan bli lagom 11 och då ska jag ringa till barnmorskan och ta ett snack med henne med. Kolla när jag ska komma igen, jag skulle göra en extrakoll med disbetestestet eftersom mamma har disbetes, men jag har inte hört något än och höra vad hon säger om järntabletter...kan hända att jag behöver börja med dem misstänker jag...

Nej, inget handlande nu, pratade med Jocke och jag ska ringa och höra med de som bor i den nya lägenheten när vi kan koppla in telefonen med tanke på att det tar 8-10 arbetsdagar innan bredbandet kopplas in och det är ju ganska drygt att sitta handikappade utan bredband...

...Häpp, de kommer inte koppla ur sitt förrän den siste...vi får vänta på bredbandet helt enkelt. Nåja, vi har en flytt och en lägenhet som ska fixas, så vi kommer va underhållna tror jag minsann.

Så, nu ska jag klä på mig och sticka ner till affären, börjar kurra i magen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0