:)

Så, nu har jag kommit hem från jobb...och vet ni vad!!!!??? Jag sitter nu och skriver på vår nya laptop!! :)
Så fin och så skönt att äntigen ha en dator till, nu kan jag sitta här samtidigt som Jocke håller på med sitt och jag kan va med och spela när folket är samlat här. Hihi Happy!!
Tack Glenn!!

Jag fortsatte med Helge målningen på pizzerian idag men hann inte färdigt...fortsättning imorgon. Givetvis gkömde jag kameran, men tog en bild med telefonen. Lägger upp alla när jag är helt klar.

Haha, som jag klöddar med tangenterna...nu har jag vant mig vid det andra tangentbordet och detta är ju lite mindre. Men men, ska nog gå detta med till slut :)

Nu ska jag fixa vidare och  lägga till lite bokmärken och så, sen måste vi börja komma i säng i tid, vi har blivit så dåliga med det den sista tiden.
Skärpning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0