En ny dag

Ny är det tisdag morgon. Jag ska snart äta frukost och hoppas på att jag kan komma igång ordentlig, här behöver städas, tvättas och fixas. Det har inte blivit gjort på några dagar, jag pallar helt enkelt inte hålla på med det när jajg jobbar och har förmiddagarna lediga med Jocke. Så det är dagens mission.

Jocke fick ju tag i en kalkon igår och då skulle han få en fis. Det fick han med. Men det va nära att han inte hörde den. Som tur är så gjorde han det och den saken är avklarad :)
Jag har nu med vilje fisit inför Jocke och jag dog inte. Haha, jag är en fis-Anna. Jockes fis-Anna, för han är nog den enda som kommer få höra mig fisa på väääldigt länge. Det får räcka med honom..

Atlas mådde så bra av få komma ut igår, få snuffsa rundor lite och ändå va i koppel hela tiden, för då fick han inte göra som och vad han ville hela tiden och blev tvungen att tänka lite, vilket nog tröttade ut honom lite. För han va trött igår kväll och han verkar inte va på hugget idag heller.

Jaha, nä. Nu är det frukostdax!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0