Eh..

Jo du "Anomym" som verkade så duktig och påpekade att man kan få ett kalibrerings bevis. Att jag då inte som jag sa, är så hundra på alla de här sakerna, brukar inte ha kontakt med polisen, så sa jag ju att jag hade för mig att man ska kunna få ett utskrift om detta. Du kanske inte uppfattade detta. Men jag kom då på det i efterhand och vi va redan hemma.
Har man kört för fort så har man, inget snack om saken. Hade bara varit kul att veta hur den mätte med tanke på att de tog oss när vi höll koll på mätaren i bilen med, lite surt att åka på något som inte stämmer. Kanske så att mätaren i bilen inte visar helt hundra heller, vet jag faktiskt inte.
Fler problem?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Det handlade mest om ert pinsamma uppförande.

Trist att folk som ni kostar oss skattebetalare en massa pengar eftersom ni inte bara skriver på och betalar era böter. Nä nu ska det till tinget o kosta oss en massa skattepengar. Pinsamt!

2008-10-07 @ 20:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0