Designarbete pågår

Som ni närker så har det börjat hända saker med designen :)
Jag sa till Jocke för ett tag sen att jag nog skulle komma att be honom göra om bloggen när hösten kom och igår när vi satt här så  började han helt plötsligt fixa och dona. Men klockan sprang iväg så det blev inte klart, så ni får helt enkelt ursäkta röran,renovering pågår, som det så fint står på skyltarna i butikerna :)

Jag körde Jocke till jobb idag, för jag ska ha bilen för att ta mig ner till pizzerian och måla. Jag ska måla en Hälgebild på ena väggen. Hälge har funnits på pizzerian hela tiden, massa klipp lite överallt och nu fixar vi till det lite. Hoppas det blir bra bara :)
Men kul ska det bli.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0