Då va man hemma igen.

Lite kaffe hos mamma och vi kollade med tavlorna. Hon ville ha den grå som jag hade färdig, så den fick hon, så ska jag göra en till som hör ihop med den fast med andra mått. Sen ska jag göra en till hennes kök, hon ska bara komma på vad hon vill ha för någon där.
Jag gör en ny till pappa och jag vet vad jag ska göra med, han kommer nog gilla den mer också.
Nu har jag varit ute en stund med hundarna, kastat lite pinne och lekt.
Jag ska ta tag i disken nu så kan hinner jag nog bara va lite innan jag ska börja med maten tills Jocke kommer hem. Vad som händer ikväll vet jag inte, blir nog ganska lugnt och sansat, Jocke är nog med lite trött kan jag tänka mig, det blev lite sent i natt.

Så...1, 2, 3, nu går jag och diskar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0