Anonym

Som jag sa (igen) om man kört för fort så har man, det är bara att slänga upp pengarna och det kommer vi självklart att göra när och om det ska göras. Men som jag då sa så är det väldigt surt att behöva betala över 2000 kr för något som vi inte känner är rätt. Att de sen stoppar oss igen när vi har full koll på mätaren för att se, men de helt plötsligt "inte mäter på det hållet" när vi ifrågasätter hur pass utrustningen fungerar korrekt.
Jag själv, som skattebetalare hjälper då själv till med att betala denna tings-sak, precis som jag betalar för allt annat som skattepengarna går till, som exempel att våra polisers utrustning ska fungera korrekt och att de inte ska behöva börja staka sig när man frågar dem om något.
Pinsamt då att du inte har annat för dig än att hänga upp dig på en sånhär sak, finns större problem...



Kommentarer
Postat av: LinaPina

Snarare pinsamt att du tar dig tid att svara i ett eget inlägg till någon som dissar dig.

Det blir om möjligt ännu mer pinsamt...

2008-10-08 @ 11:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0