Yepp, jag är igång!

Jag åt min frukost och fick i mig en kopp kaffe.
Sen ringde jag till vaktmästaren och fick pratat med honom. Han hade inte fått reda på att vi skulle få måla, men vi bestämde att vi skulle ses i eftermiddag för att gå bort till Woody för att kolla läget. Som jag sa så vill vi få klart allt fort, så jag ska höra om han måste följa med när vi sen ska hämta ut färgen eller om han kan säga till dem nu att vi får lov att hämta färg när vi kommit fram till vilka kulörer vi vill ha.
Sen fick jag reda på av honom att det hela gick fortare med allt det andra om vi själva hörde av oss till felanmälan. Så jag ringde dem och gav en lista på vad vi ville få gjort. Hon skulle skicka vidare det till vårt område så ska de komma och titta på det (som om det inte redan är gjort då), men men, nu är det i process iaf :)
Jag sa att jag ville ha en nyare kyl, hon skrev upp och lät lika glad för det :)

Sen ringde telefonen, det va en som ringde angående annonsen på Blocket.
VA?! Vi ska inte sälja något!
Pucko jag! Det va ju den sndra lägenheten han ville se. Döh!
Jag ska ringa honom igen i morgon förmiddag och bestämma när han ska komma, vill höra med Jocke först hur vi ska göra, vi har lite som ska till tippen och det sllra sista småiga som ska hit.
Hoppas hoppas at vi kan få bli av med den nu i början av december!!!!
Det hade räddat oss.
*Önskar*

Nu har jag varti och handla och hämtat min laddare, så nu ska jag skicka ett mess till min käre man och se om han har tid att prata.
Ett glas julmust  ska jag med ha, namnam.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0