Work work

Japp idag är det dags för jobb...klockan är 12 nu och jag har inte gjort nåt speciellt under förmiddagen, bara diskat och duschat och fixat hundarna.
Atlas har problem med sin mage, tja Tisha med för den delen men inte i samma grad. Vi har en annan smak på fodret och för att de ska få det vatten de behöver och inte ska bråka har vi fyllt upp vatten med deras mat. Men det va nog ingen bra idè. Så den smaken på fodret och vatten i maten ska vi hädanefter dissa... Det är inget spännande att sitta och titta på tv eller nåt och sen känna doften av...ja jag vet inte riktigt vad jag ska beskriva det som...något som dött, ruttnat och sen kommer ut som luft från doggsen....nej tack. Jag har min Jocke som är bra på att fisa, det räcker ;-)

Idag ska jag fritera nougat :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0