Veckans sista jobbdag...

...för vissa då va, men inte för mig. Det är fredag och den dag på veckan vi brukas ha som mest att göra. Det har ju varit ganska lugnt ett par veckor nu, men igår va en helt ok dag, så det blir kanske som en vanlig fredag idag.
Men vad som är najs är att denna veckan blir kortare, för jag är ledig på söndag.
Vi ska på dop!
Det är Jockes kusins dotters dop. Det ser jag fram emot, ska bli trevligt, länge sen jag träffade Jockes kusin.
Vad som då är mindre roligt är ju att man ska ha på sig något...och jag har en mage nu som är ivägen för de kläder jag har, så jag ska ner och se om jag hittar något jag kan ha på mig.
Jockes kläder är fixade, bra att ha en syster som jobbar i klädbutik :)

Imorgon ska vi upp i tid, vi ska ner och fixa det sista i den andra lägenheten. Tömma på de sista småsakerna och ja, jag vet inte vad mer. Tror inte vi hinner köra till tippen, så det får väl bli nästa vecka.

Nu ska jag ta en kopp kafffe till och sen får jag komma igång så jag hinner springa byn runt en sväng med innan jag börjar jobba...



Kommentarer
Postat av: Tinakusin

Det ska bli så kul at träffa dig på söndag! Så jag får se på lilla magen. Du e välkommen i vilka kläder som helst, bara du kommer! Kram kram =)

2008-11-14 @ 12:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0