Tjaha

Då va det kväll igen...sitter här och glor. Förberedde mig på en ensamkväll då Jocke somnade så hårt att jag inte riktigt fick kontakt med honom. Inte konstigt han är trött, han har ju jobbat sen 4 i morse.
Men Jocke mannem vaknade precis, sp han kan få va med och dela på popcornen jag nyss gjorde :)
Jag tog ett bad innan, det va så skönt. Massa bubblor med :)
Packat nån låda till har jag med fått gjort nu när Jocke sov. Jag fick inte packat så mycket i eftermiddags, för dagen blev som bäst då...Jocke fick sluta tidigt!! :) Hihi, han va hemma lita efter två tror jag det va. Supernice!

Imorogn ska jag bara fortsätta packa innan jag åker till jobb...alltså jag ska försöka gå och lägga mig tidigt så att jag kan sätta fart med det direkt när Jocke åkt ill jobbet...får se hur bra det går, eller hur trött jag kommer va när jag jobbar. Tröttheten brukar isf komma på eftermiddagen om jag inte sovit vad jag ska på natten..

Nä, nu ska jag fortsätta chilla i soffan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0