Plusgrader

Jaha, då ska det bliplusgrader igen. Upp till +7 grader och då kommer väl säkert snön att försvinna. Typiskt isf med tanke på att det är första advent på söndag. Hade varit fint om snön hade kunnat ligga kvar då, lite mer julfeeling.

Jag ska snart ut med Atlas, men först ska jag ringa till veterinären klockan 8. Atlas verkade mycket bättre på alla sätt igår, han kräkte pyttelite och magenpå andra hållet är bra nu. Men han kräkte nu i morse igen. Ska ringa och höra vad hon säger om det hela. Som sagt så är han ju pigg och glad som vanligt. Synd om honom.
Men sen ska vi ut på promenaden och kasta lite med bollen, blir han nog glad, för han är lite rastlös just nu, är på Tisha att hon ska leka med honom, men jag tycker de kan vänta lite med det, för de leker inte tyst och vi behöver ju inte utsätta grannarna för deras bus såhär på morgonkvisten.

Så, nu ska jag ringa och ta på mig varmare kläder för promenaden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0