Om kommentarerna

Jag vet att kommentarerna som skrivs inte syns och vi har inte kommit loss till att fixa det, förlåt.
Så, från och med nu, fram tills vi får tummarna loss, så lägger jag ut dem här, då jag vet en som påpekat att hi nfaktiskt vill kunna se dem eftersom de varit synliga innan.
( Jag säger "vi" för att jag har utnämnt Jocke som min bloggdesigner, hehe )

Svärmor om JULBAKSHJÄLP!!:
Varför säger Jocke så?Jag hatar att göra knäck,men det är klart,för din skull skall jag göra det i år oxå.

Ja, kanske inte så svårt att räkna ut vem som berättat det fär mig, men du har fått mycket beröm för knäcken och det är inte bara en gång han nämnt det heller.
Tack tack ska su ha, jag ser fram emot att få smaka :)

Idag har det bra varit soffan som gällt, jag har sovit och slappat, förutom de  här dagliga sysslorna som disk och dammugning.
Hundarna har fått sin lilla portion mat ( Ger tisha med lite åt gången så det inte blir bråk och gnäll ) och snart ska de få en liten portion till innan de ska ut en sista gång innan jag åker till jobb.
Atlas verkar må bättre, om man redan kan säga så, men han kräkte inte alls igår och det är ju bra.
Hoppas att det fortsätter så nu, inget kul alls att se den livfulle killen stå och hulka och se ynklig ut.

Nej, nu ska jag upp och köpa något de kan tugga på och hålla sig sysselsatta med under tiden de är själva, sen bär det av till jobb.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0