Och vi gör det än...

...alltså sitter framför varsin dator. Vi har suttit här hela kvällen, snackat lite med varnadra emellanåt, pussats lite och haft en mysig kväll halvt i varsin värld men ändå nära varandra :)
Jocke spelar lite poker och jag har suttit och kollat rundor på lite allt möjligt och jag har hittat min nya shoppingsida :)
Fast det får börja gälla när jag kan handla vanliga kläder igen då...hehe.
Men iaf, det är en kanonsida, som har de kläder Jocke tycker om och jag hittade jättefina kläder till mig med. Det va inte farliga priser heller, massor som va nedsatt och då hamnade på "normala" priser. Jätte nöjd är jag får jag ju säga.
För er som gillar hood och street, så kolla in sidan.

http://www.topstreetwear.com/

Jag och Jocke spelade lite poker mot varandra med, vi skulle satsa något och det resulterade i att vi satte vem av oss som ska upp och göra frukosten imorgon bitti.
Slutade med att JOCKE kommer va den som ska upp och fixa detta. Moahahahahaaaa.
Jag får ligga kvar och få kaffe och frukost serverat. Najs..super najs :)

Nä nu får det va nog med datornördandet, lite kvalitetstid i soffan innan vi somnar är det minsann dags för nu :)


Natti natti, sweet dreams...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0