Ljuvliga söndag....

...och jävla boob-läcka!!!
Jag har bara blivit gladare och gladare för mina mamma-boobs. Det är hur fett som helst ju att man får nån storlek på köpet...men nackdelarna kommer de med....va fan, suck. Kan de inte bara vänta lite till innan de börjar påminna en om varför de växer!?
En droppe här eller där har jag stått ut med, men ikväll när jag jag kom hem och släppte mina töser fria från bh`n, så va det banne mig inte en droppe!
Ja, jag vet, det kommer, så enkelt är det, men ändå?
Kan man kankse hoppas på att det är ikväll de rockar loss, att det lugnar sig lite till sen?
what the fuck, väl bara att se glad ut och gilla läget.
Jag ska ju bli mamma, lätt värt att gå igenom en massa saker då.
Så, fått kräka av mig lite och istället kommit att tänka på lillan som ligger i magen. Då blir man litta gladare igen :)
Hon rockar loss hon med. Som hon har möblerat om igår och idag i magen. Inte klokt, så mycket har vi inte märkt av det innan, hur coolt som helst. Vi låg i förmiddags och såg hur det bultade rundor där inne :)
Fräckit!!

Japp, det är ju söndag kväll och jag har kommit hem efter en ganska dryg dag (igen). Men det har inte varit så mycket att göra idag heller, som tiden går sakta då.
Men en nice suprise idag, va att Jocke med hade så tråkigt att han kom ner och hälsade på och käkade. Det va dagens höjdpunkt! :)

Svärmor, jag såg bliderna på vagnen!! Så fräsig den va då, snygg snygg!! Tack tack och tusen tack igen!!!!

Nu sitter vi här och ugglar. Ska snart gå och duscha och sen myspysa :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0