Lite halvdant

Jag knallade ner till den andra lägenheten och började sortera upp det sista. Sen ringde Jocke och sa att vi får ta det imrogon, blir lättare, för en av de andra på hans jobb hade tagit den bil Jocke skulle låna för att vi skulle kunna lasta ordentligt. Tack du!
Men allt är sorterat och vi fick med oss lite av det vi ska ha hit. Så imorgon när Jocke slutat ska vi fixa resten av sakerna.
Jag ska åka med Jocke ner när han kör till jobb, så ska jag börja städa.
Ska ta med mig Atlas, så kan vi gå där nån timme iaf och fixa. Han tycker det är skoj att komma dit, för deras ben är kvar där...och han hittar något lite här och lite där som han kan leka med.

Det blev inga köttbullar idag, så det får bli imorgon helt enkelt. Jag är sugen på att baka med, så har jag ork till det så ska jag se vad jag kan slänga ihop imorgon.
Nu sitter vi och tar det chill i soffan med lite kafffe och vi kommer nog bara ta det lugnt resten av kvällen med.
Får minsann va duktiga och gå och sova i tid idag så vi orkar med morgondagen. Vi måste fixa lägenheten så att det inte drar ut på tiden för mycket och det ska komma en och kolla på den sen imorgon kväll.
Håll tummarna att han vill ha den, att han får den och att han kan flytta in redan i början av december!!!!

Hoppas hoppas.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0