JULBAKSHJÄLP!!

Förresen.
Jag ska ha min vanliga dag då jag fixar till julbak och julgodis.
MEN, om ni vet något smarrigt man kan göra så kan ni väl skicka recept eller länk till något.
Jag har de saker jag alltid gör, men jag vill varje år prova på något nytt, så kom med förslag, snälla!
Mailadressen hittar ni under "Nanna" eller lägg in som en kommentar.
Något jag skulle vilja göra är knäck, men jag har fått höra att svärmor ska va grym på att göra detta, så jag hade ju tänkt att man kanske kunde önska sig att hon kanske vill göra det så man får smaka ;-)
Hihi...

Så, sweet dreems nu :)





Kommentarer
Postat av: Svärmor

Varför säger Jocke så?Jag hatar att göra knäck,men det är klart,för din skull skall jag göra det i år oxå.

2008-11-27 @ 09:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0