Hemma tidigt

Ja, som jag hoppades på, så blev det lugnare idag på jobb. När klockan blev 20.00 så dog nog ehla hålan verkade det som, inte ett smack att göra.
Så vi började städa och Salle gjorde bullarna till i morgon. Sen strax efter 21 så fick jag gå och byta om för att köra hem.
Skönt :)

Vi va ju på kalas, trevligt och väldigt god smörgåsstårta. Tack ska ni ha!

Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Jocke och Ljungvall sitter och dricker lite och de ska ner till Hotellet. Det är ett band som spelar där ikväll.
Samtidigt som det hade varit kul att följa med, träffa lite folk och va lite social, så känner jag ändå inte för det. Gravid, inga kläder direkt för att gå ut och en massa fulla människor som säkert bara är dryga.
Får se hur det artar sig och vilket humör man till sist hamnar på.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och va lite social här iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0