Gnabb

En eftermiddag med litta gnabb och tjaffs mellan mig och Jocke...men med en hemkommen man och en puss och stor kram och förlåt till varandra så lättar man fort och allt känns bättre. Vi kan va bra på att gnabba på varandra ibland, men bättre på lägga det åt sidan sen. De e bra de :)
Halvkass dag för båda till och från är ingen bra kombination helt enkelt.

Jag fick inte ihop byrån ju, man ska själv borra vissa av hålen och, plugg som de vill att man ska ha fick man minsann inte med heller. Snålt värre!!!
Sur blev jag där, men får fixa det sen.

Maten är snart klar, Jocke har gjort sin goda sås och när han smakade köttet gav han betyg 7, hihi, inte dåligt från Jocke. Men bättre ska det bli när jag får tag i en riktig stek, denna är en dansk historia av nåt slag.

Nu är det mat !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0