Full fart

Så, Jocke har åkt till jobb och jag har snackat med honom i telefon som vi brukar när han kör dit.
Jag fick nummret av honom till mannen som besiktigade lägenheten, så jag ska ringa honom sen och höra vad som händer. Hoppas, hoppas att de går med på att fixa till ordentligt.
Jag ska äta lite frukost direkt så att jag får energi till att sätta igång direkt med packningen. Det är inte så mycket smått kvar nu faktiskt. Det är nice :)

Sen är det iväg till jobb, får se vad det blir för dag där. De hade målat lite igår sa Salle, kul at det händer lite där med :)

Jo, vi hittade en soffa igår!!!!
Fick ett mail fårn en av dem jag skickat till och han hade sin kvar. En svart 3-sitsig skinnsoffa! För en 500-hundrning. Inte farligt tycker jag minsann. Som jag och Jocke sa igår, så kan vi ju bara se om vi hittar något att komllettera med sen. Först och främst en fotölj till Jocke :) sen skulle det varit bra med en tvåa med. Kommer med tiden.

Nej, nu ska jag fixa nåt att stoppa i magen och komma igång.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0