Friterad godis!

Mange kom hit och fixade med datorn med Jocke.
Jag satt här och läste en massa pecept med choklad då Mange rekomenderade en restaurang i Hässleholm, speciellt deras efterrätt, friterad nougat.
Han sa att det va huuur gott som helst och att han försökt hitta receptet utan att lyckas.
Detta blev en utmaning för mig.
Måste ju bara gå at hitta något...
Jag letade och letade och sen hittar jag en sida som har en massa recept "Fries candy-bars".
HA!
Mange blev mindre glad, då jag suttit max 15 minuter och sen säger att jag hittat något som borde funka....moahahahaaa.
Recepten de använde sig av innehöll färdiga choklad som typ Snickers och så. Så då måste man ju kunna ha i Fansk Nougat eller Dubbelnougat!
Jag vet ju vad jag ska göra på jobb imorgon iaf :)
Snäll som jag är så skrev jag ner receptet till Mange så att han med kan göra det, nu slipper han leta :)

Jag ska som sagt testa detta imorgon, blir det bra ska jag lägga ut receptet så att ni med kan få prova, det låter ju faktiskt hur gott som helst...!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0