Flytt flytt

Men jag gör inte något :)
Jag har gjort min del med att packa ner allt och nu asar Jocke på sakerna.  Micke är på väg och ska hjälpa till, får se när han kommer.
Jag börjar bli lite smått hungrig nu och ska minsann ta tag i en frukost. Sen ska jag inväg till jobb och när jag kommer från jobb ikväll så kommer det nog bli att jag får gå av bilen vid vår nya lägenhet :)
Hur kul är inte det då!!
Så happy jag är.
Kommer säkert bli så nästa vecka att jag kommer gå runt i min egen lilla värld mina lediga dagar och flytta rundor på saker för att se hur det blir, hur man kan möblera och vart man ska göra av ljusstakar och prydnader.
I löööv that!

Vi kommer nog inte ha internet igen förrän någon gång i mitten av nästa vecka, så jag går i lite dvala nu. Men jag återkommer så fort jag kan och jag ska ta lite nya bilder på vårt nya hem så ni kan få se.
Det ska bli roligt att se vad hujndarna tycker om allt, just nu är det lite oroligt när de inte riktigt fattar vad som händer. Men de kommer nog bli glada över balkongen isf :)

So long, see you soon :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0