Chokladgodis :)

Det märks kanske att jag är ett chokladfan. Det har jag alltid varit och kommer nog alltid att va.
Jag har gjort cholkadgodis nu, eller vad man ska kalla det för. Enkelt och gott, smält choklad och cornflakes, som nu står i kylen. Sen blev det lite klödd först, så det blev en omgång med mandelflarn i, små "bollar" av det hela. Inte för att jag vet om de kommer va ätbara, men men. Får vi se helt enkelt.
Dagen blev eb slappedag.
Jag vilade middag och sen va jag och handlade, jag dammsugade och diskade och sen började jag med maten  som idag blev köttbullar. Gott.
Imorgon ska jag en sväng till mamma och ta en kopp kaffe, sen vet jag inte mer vad som händer. Går väl här och fixar lite.
Men en morgonpromenad ska det bli imorgon med iaf.
Nej, nu ska jag kolla godiset och väcka Jocke som snarkar gott i soffan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0