Bara en dag kvar

Nu är det lördag kväll och jag har kommit hem från jobb, duschat, satt mig i soffan, käkat lite choklad och nu är det bara att ta det chill som gäller.
Är lite trött, har varit en lite konstig helg på jobb. Inte så värst mycket att göra och då brukar man bli lite tröttare på nåt vis.
Jag har stått i grillen idag. Det har gått bra, lagom flyt och beställningarna har i stort sett avlöst varandra så det har inte varit speciellt stressigt.
Jag gjorde pannkakor till oss alla idag med, det va ett tag sen jag åt det och det va minsann poppis att det blev gjort, för alla pannkakorna försvann efterhand som de blev klara.

Imorgon tror jag nästan att det kommer bli som dessa andra dagarna, lagom med jobb. Fast man ska egentligen aldrig tippa om hur det blir, för helt plötsligt så har vi jobb upp över öronen.
I vilket fall som, så kommer vi iaf va sysselsatta med tanke på att det är söndag, så det är veckostädning som gäller.

Nu ska  jag lägga mig och kolla på flmen som är på tv. Vet inte vad den heter, men den verkar rätt bra.

Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0