1:advent :)

Glad 1:a advent på er alla ( om man nu kan säga så ).
Nu är nedräkningen påbörjad och julpyntet ska upp eller redan va uppe.
Vi ska upp med det nu idag, som svärmor sa till mig igår så skulle jag ju faktiskt kunnat göra det igår när jag kom hem från jobb så att det bara va till att tända alla ljusen nu på morgonen. Men det kändes inte riktigt som ett tillfälle för det när jag väl kom hem igår. Så det ska upp nu och jag känner mig som ett litet barn igen, få pynta och se fram emot julen ännu mer :)

Karlarna satt ju här och drack igår och sen knallade de ner till Hotellet.
Jag plockade undan lite och sen va det soffan dom gällde och jag somnade till lite för att den bli väckt av att Jcoke ringde och sa att de va på väg tillbaka.
Som vanligt när det gäller att gå ut i hålan Hörby, så va det samma avdankade folk som va där nere. Lite tjaffs och gnäll som hör till och fok som inte verkar ha respekt och som bevisar att när spriten åker in så åker vettet ut. Tänk lite på vad ni säger gott folk och på vem ni står och pratar med. Skulle nästan själv vilja ge en och en annan en lavett för ohyfs.
Men de kom hem och käkade rostade mackor och sen somnade vi alla.

Nu börjar Jocke bli otålig för att jag sitter här.
Det är snart dags för frukost med, för det börjar nog snart kurra i min mage :)


Ha en bra dag :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte snygg bakgrund.

2008-11-30 @ 18:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0