Tavlan finns kvar!

Japp japp, tavlan jag hittade på IKEA's hemsida för ett tag sen finns kvar! Så glad jag är, den är ju så fin!
Stooor tavla med en närbild på en röd ros... Blev lite skeptisk först, för den har redan en aluminiumram. Våra möbler är i naturfärger, så jag tänkte att det kommer ju bara se knas ut. Men det slog mig sen att våra gardiner är lite tramsperenta med gråa löv, så smack, då får det minsan passa med den ramen med :)
Hade varit fint med en sån färgklick här i vardagsrummet!
Fast sen å andra sidan har vi varit lite sugna på en annan, en med motiv av en stadsgata, den är svart-vit med taxibilar som är gula... Well well, åtrestår att se vilken det blir. Bara det kommer upp något på väggen så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0