Måndag igen...

Ja, då va det måndag...kunde inte skriva något igår....sorry. Men jag ska uppdatera senare idag om gårdagen. Det va faktiskt en bra dag, vi umgicks lite med Jockes bror, Conny och hans barn. Sen behövde jag bara jobba till ca 18.30 :)
Så skönt det va!!!
Jocke och Manga hämtade mig och då körde vi ner och badade vid Haväng!!!
Men som sagt, jag berättar mer sen och lägger upp lite bilder. Nu ska jag gå och duscha och göra mig iordning. För idag ska jag passa Alex, vi ska nog åka iväg med Mange till Cafè Annorlunda och frossa i sockerbullar eller vad det nu finns för gott att stoppa i sig :) hihi, det ska bli kul, jag har aldrig varit där. Synd bara att Jocke måste jobba...men men, what to do...jag är ledig och kommer va här hemma och vänta på honom när han slutar!!!! Iiiihh så skönt, som jag längtar, har hela kvällen med min Dude!
Nej nu får jag skynda mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0