Ja, Välkommen då!

Jag har funderat ett tag på att börja blogga. Har velat lite fram och tillbaka....Har jag tid och ork för att göra det? Skulle det finnas intresse för att nån skulle vilja läsa vad jag har för funderingar, vad som händer i mitt liv?
Men jag tycker om att skriva, jag har en massa tankar och funderingar om massor av saker och ting. Det händer mycket i mitt liv nu, så varför inte kladda ner det?
Så nu har jag bestämt mig, jag ska bli bloggare.
En stor inspirationskälla för min är en tvåbarns mamma som bloggar och jag älskar att få klicka på hennes blogg när jag vaknat eller när jag kommer hem från jobb för att se vad som hänt!

Jag kommer väl skriva om lite allt möjligt, jag jobbar lite dryga tider så iband kanske det inte händer så mycket och sen kanske det kommer dimpa in en massa här. Det kommer nog va en hel del om min lilla familj som består av min sambo Jocke och våra två hundar...och vi väntar tillökning!!! Hihi, som vi ser fram emot den lille krabaten!

Men, en lite närmre presentation om om mig och mina kära får ni sen. Nu ska jag in på IKEA's hemsida och se om det finns nån fin tavla vi kan köpa till vardagsrummet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0